Botos Péter filozófia

Üzletfilozófia

Számunkra a vevő kívánsága a legfontosabb. A megrendelő elvárásait minden igyekezetünkkel teljesítjük, gondjait, problémait magunkénak tekintjük. Üzleti stratégiánk hosszútávra szól. Úgy próbálunk dolgozni, személyes kapcsolatot tartani, hogy a vevő érezze, fontos számunkra megrendelése. Nem egyszeri üzletet akarunk, hanem tartós együttműködést. Mindent megteszünk, hogy könnyű legyen a velünk való munkálkodás. Nem terhelünk senkit saját gondjainkkal, a határidőket pontosan betartjuk, ha hibázunk soron kívül újra gyártunk.
Az a célunk, hogy a vevőink részére természetes legyen, hogy bármilyen üveggel, reklámmal, ajándékkal, díjjal összefüggű feladatuk van, először mi jussunk az eszébe, mert már korábban is jó tapasztalataik voltak, bizalommal vannak irántunk.
A vevő ötlete fontosabb számunkra, mint saját szakmai érdekünk. Nem akarjuk róla lebeszélni, inkább segítünk a megvalósíthatóságban.

Ha igény van, rá szívesen tervezünk tárgyakat, vagy részt veszünk a Vevő fejlesztő munkájában, a kért üvegre vonatkozóan.
A gyártásban a minőséget tartjuk a legfontosabbnak, követelmény a méretpontosság, az esztétikai tökéletesség.
Még a legkisebb hibát is a vevővel együtt értékeljük, és döntünk a felhasználhatóságáról.
Viták helyett mindig a probléma megoldásának lehetőségét keressük.
Nekünk csak néhány elvárásunk van a Vevőkkel szemben:

  • különleges munkáért különleges ár dukál,
  • a tervezést, mintakészítést honorálják,
  • nagy volumenű munkához biztosítsanak előleget,
  • határidőre egyenlítsék ki számlájukat.